Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Wongleedee K$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Wongleedee K. 
Customer satisfaction in the airlines industry: comparison between low-cost and full service airlines [Електронний ресурс] / K. Wongleedee // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 1. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_1_25
Досліджено задоволеність клієнтів авіалініями Таїланду, проведено порівняння між клієнтами бюджетних і традиційних авіакомпаній. Усього опитано 100 пасажирів 4 бюджетних і 100 пасажирів стандартних авіаліній. Порівняння проведено за 10 факторами (сферами), а саме: місце розташування, ціна, канал придбання квитка, обслуговування під час польоту, безпека, реєстрація на рейс, просування, бренд, пунктуальність роботи та імідж. Результати аналізу опитування показали, що для клієнтів бюджетних авіаліній трьома найголовнішими факторами вибору авіакомпанії є ціна, канал купівлі квитка та місце розташування терміналу. Для клієнтів же традиційних авіакомпаній трьома головними факторами вибору стали бренд, просування та обслуговування під час перельоту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 84.772 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Wongleedee K. 
Customer satisfaction as a factor of airlines loyalty programs development (the case of Thai Airways – domestic) [Електронний ресурс] / K. Wongleedee // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_1_13
Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній". Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є "задоволення" (розважальна мета, 75,5 % усіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вплив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги одержала найвищий бал, друге та третє місця відповідно одержали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.
Попередній перегляд:   Завантажити - 76.746 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Wongleedee K. 
Important motivation factors for foreign reinvestments in Thailand [Електронний ресурс] / K. Wongleedee // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_6_4
Визначено рівень важливості тайських законів під час прийняття інвестиційних рішень іноземними інвесторами в Таїланді, а також пріоритетність мотиваційних факторів для таких інвесторів. Незалежні змінні дослідження - стать, вік, рівень освіти та прибуток. Залежні змінні - 6 тайських законів, що мають відношення до інвестування, та 6 мотиваційних факторів. За допомогою методу випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Більшість з них - чоловіки віком від 41 до 60 років. Результати опитування надали можливість визначити пріоритетність законів наступним чином: закон про інвестування, закон про підприємства, про податок на прибуток, про захист навколишнього середовища, про нерухомість та безпеку. Мотиваційні ж фактори мають таку пріоритетність: середовище та інфраструктура для інвестування; політична стабільність і тренди в інвестуванні; якість людського капіталу та його доступність; матеріальні запаси та ціни на сировину, її доступність; митні збори та пільги для інвесторів; загальноекономічні умови та інвестиційні перспективи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 96.804 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Wongleedee K. 
Factors influencing revisit intentions of international tourists: a case study of Bangkok, Thailand [Електронний ресурс] / K. Wongleedee // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_16
Мета роботи - визначити фактори, що впливають на намір іноземних туристів повернутися до країни ще раз. Вибірка дослідження - 400 іноземних туристів в аеропорту м. Бангкок, Таїланд, обрані за допомогою випадкового методу. Чоловіки та жінки представлені у виборці в однаковій пропорції. Результати ранжування факторів впливу виявили, що 3 найбільш значущі фактори для туристів - це гостинність, дружелюбність місцевих і різноманіття національної кухні. Три найменш значущі фактори - це транспорт, багатство природи та різноманіття пам'яток. За результатами більш детальних інтерв'ю з обраними респондентами, ключовими факторами впливу стали прийнятні ціни, дружелюбність місцевого населення та різноманіття національної кухні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 88.288 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського